ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Περιγραφή Δραστηριότητας
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σημαντική αύξηση στο ποσοστό των παιδιών που παρουσιάζουν δυσκολίες στις γλωσσικές, αναγνωστικές ή μαθηματικές δεξιότητες. Η διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών συνήθως προκαλεί καταιγισμό αρνητικών συναισθημάτων στους γονείς, όπως ανησυχία για το μέλλον του παιδιού, άγχος για τη νοημοσύνη του και αγωνία για τον χαρακτήρα του παιδιού.
Στο κέντρο Ανατολή έχουμε τη δυνατότητα να αναγνωρίσουμε τα συμπτώματα Μαθησιακών δυσκολιών και να χαράξουμε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα θεραπείας των συμπτωμάτων της διαταραχής με το οποίο θα βελτιώσουμε τη συνολική εικόνα του παιδιού στο σχολικό και μετέπειτα στο εργασιακό περιβάλλον.
Θα πρέπει να τονίσουμε οτι η συμβολή των γονέων στη διαδικασία είναι κομβική. Οι γονείς μέσα από τη συνδειτοποίηση των δυσκολιών του παιδιού έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και να υιοθετήσουν μια συμπεριφορά θετικής ενέργειας και υπομονής.
- Συνεργασία με όλα τα ταμεία
- Συνεργασία με το ΕΣΠΑ
- Λειτουργία κατά την διάρκεια των διακοπών (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαιρινοί μήνες)
Άλλες υπηρεσίες
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Μπορούμε να προσφέρουμε σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες βοήθεια στο να ξεπεραστούν καθώς και αναπτυχθούν στρατηγικές για να ξεπεραστούν προβλήματα που αφορούν αναπτυξιακές διαταραχές,
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Εκτός από την πρόληψη και διάγνωση διαταραχών που σχετίζονται με την επικοινωνία και το λόγο (προφορικό και γραπτό) , σχεδιάζουμε με υπευθυνότητα και εξατομίκευση, προγράμματα αποκατάστασης των δυσκολιών που εντοπίζονται και παρέχουμε στήριξη στους γονείς.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Η ενασχόληση με τις εικαστικές τέχνες έχει τεράστια αξία για την ανάπτυξη των παιδιών. Μέσα από τον πειραματισμό με τα χρώματα και διάφορα υλικά ενθαρρύνουμε την προσωπική έκφραση, οξύνουμε την παρατηρητικότητα και εξασκούμε την κριτική και σύνθετη σκέψη.
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα θαυμάσιο διδακτικό εργαλείο για την ανάπτυξη της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του παιδιού. Προσφέρει τους βασικούς κανόνες συνύπαρξης ενός ατόμου με τους γύρω του, ξεκαθαρίζοντας τα όρια μεταξύ “διεκδίκησης” και “σεβασμού στους γύρω μας”.
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ
Το κουκλοθέατρο μέσα από την ψυχαγωγία και το παιχνίδι βοηθά το παιδί να κατανοεί με μεγαλύτερη σαφήνεια αλλά και να διασφαλίζει αυτό που έχει μάθει, και να συμφιλιώνεται με την έννοια της μάθησης αφού αυτή πραγματοποιείται με ευχάριστο τρόπο σε μορφή παιχνιδιού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Στόχος της διδασκαλίας της πληροφορικής για εμάς είναι η ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών , του διαδικτύου και η απόκτηση της απαραίτητης γνώσης προκειμένου η τεχνολογία να αξιοποιηθεί σαν εργαλείο και διασκέδαση με μέτρο.
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η μουσική έχει πολλαπλές αντιδράσεις στον οργανισμό του ανθρώπου. Οι σωματικές κινήσεις οργανώνονται από το ρυθμό της μουσικής. Στις περιπτώσεις εργασιών που απαιτούν επαναλαμβανόμενες κινήσεις-δραστηριότητες και συνοδεύονται με ρυθμικά τραγούδια (χωρίς συνοδεία μουσικού οργάνου όμως), αποδείχτηκε ότι αυξήθηκε η παραγωγικότητα και μειωνόταν το αίσθημα της κούρασης και της ανίας.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Η ρομποτική ενθαρρύνει την ανάπτυξη πολλών σημαντικών δεξιοτήτων όπως η επιστημονική προσέγγιση για την επίλυση ενός προβλήματος, η επικοινωνία και η ομαδική εργασία, και η ικανότητα για τη λήψη αποφάσεων.